10th International Conference on Robotics in Education (RiE) - Vienna, Austria. April 10-12, 2019

La companya del grup de recerca Despoina Schina, ha participat al congrés RIE2019 celebrat a Viena del 10 al 12 d’abril. En aquest, ha realitzat una presentació de l’estudi de gènere sobre les percepcions dels participants respecte el propi aprenentatge en la competició amb FIRST LEGO league. Aquest estudi forma part de la seva tesi doctoral i s’ha dut a terme conjuntament amb les seves directores Vanessa Esteve i Mireia Usart.

L’objectiu principal d’aquest congrés internacional és proporcionar una perspectiva del estat de l’art de la robòtica educativa en els participants de l’educació acadèmica i escolar.

A més va poder assistir a la ECER per estudiants.

Shina, D., Usart, M. & Esteve-González, V. (2019). Participants’ perceptions about their learning with FIRST LEGO® League Competition – a gender study. 10th International Conference on Robotics in Education (RiE). April 10 – 12 of 2019. Vienna, Austria.