FIET 2019: Fòrum Internacional d’Educació i Tecnologia

S’inicia l’organització de la sisena edició del FIET amb el lema “FIETxs 2019: La Intel·ligència Artificial en l’Educació”, que se celebrarà el proper 30 de maig al Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Barcelona, organitzat per la Universitat Oberta de Catalunya. Enguany la coordinació de l’esdeveniment anirà a càrrec del Dr. Albert Sangrà i de la Dra. Montse Guitert, membres d’EduL@b, grup de recerca consolidat en Educació i TIC, vinculat amb l’eLearn Center i a la Universitat Oberta de Catalunya. El lema d'aquesta edició FIETxs2019, "La Intel·ligència Artificial en l'Educació", s'adapta als objectius generals del FIET i segueix el camí iniciat en edicions anteriors: reflexionar i fer propostes de caràcter transformador a partir dels resultats de la recerca i de les evidències que aquesta ens aporta. El Seminari FIET 2019 consta de dues parts, una sessió al mati i una a la tarda.

Per a més informació sobre el programa, feu clic aquí

Per a inscriure’s, aquí