ESTADA D'UNA ESTUDIANT DE DOCTORAT INTERNACIONAL

Kathya Oróstica de la Universitat Viña del Mar (Chile), ens visita al L@te els mesos de gener i febrer de 2020 per tal de realitzar la seva estada doctoral. La tesi està dirigida per Mercè Gisbert (URV) i Virginia Larraz (UdA). Aquesta estada és possible gràcies a una beca adjudicada en el conveni establert entre les dues universitats (URV i UVM).

El treball es titula “Propuesta estratégica para el desarrollo de la competencia digital a través del sello formativo de la Universidad del Mar” i es centra en el disseny d’un model estratègic per al desenvolupament de la competència digital a la universitat d’origen mitjançant una proposta de gestió institucional. Aquesta inclou el diagnòstic de la competència digital d’estudiants, docents, autoritats, personal administratiu i recursos digitals així com també, s’elabora un pla estratègic institucional que potenciï la competència digital.