LECTURA TESI: La inclusió educativa en la formació inicial del professorat en competència digital docent

La Mònica Sanromà efectuarà demà, dimarts 21 de juliol, la lectura de tesi “La inclusió educativa en la formació inicial del professorat en competència digital docent: Disseny i desenvolupament d’un instrument d’avaluació d’aplicacions mòbils per a la intervenció educativa amb persones autistes”.

Han tutoritzat i dirigit aquesta tesi, la catedràtica Mercè Gisbert Cervera i el Dr. José Luis Lázaro Cantabrana de la Universitat Rovira i Virgili (URV). D’altra banda, formaran el tribunal la Dra. Fina Canals de la Universitat Rovira i Virgili (URV), la Dra. Margarida Romero de la Université Côte d'Azur (UCA) i la Dra. Xisca Negre de la Universitat de les Illes Balears (UiB).