SiiTE 2021: VIII Seminari Interuniversitari de Recerca en Tecnologia Educativa

La Universitat Rovira i Vigili acull el VIII Seminari Interuniversitari de Recerca en Tecnologia Educativa (SIITE 2021) el dia 29 de gener organitzat pel grup de recerca ARGET i l'equip docent del Màster i Doctorat Interuniversitari en Tecnologia Educativa.

L'objectiu d'aquest seminari és que els i les estudiants en procés de realització d'un projecte de recerca en l'àmbit de la Tecnologia Educativa puguin rebre assessorament i orientacions per part d'experts en aquesta temàtica a través d'un fòrum de debat.

La conferència inaugural porta per títol Cooperació oberta o com investigar en temps de pandèmia a càrrec del profesor  Francisco José García Peñalvo de la Universitat de Salamanca.

A continuació començaran els 4 panells d'experts de demà.

Després d'una pausa per a menjar, es donarà principi als 7 panells d'experts de tarda.

Finalment, tindrà lloc la Taula Rodona: Compartir experiències i inquietuds entre doctorands, moderada per Carme Grimalt Álvaro (Universitat Rovira i Virgili)i amb la participació de Francisco Montiel Ruiz (Universitat de Múrcia), Jordi Cano Sobrevals (Universitat de Lleida), Anna Sánchez Caballé (Universitat Rovira i Virgili) i Johanna Beatríz Ayala (Universitat de les Illes Balears).

Per a més informació visiti la web https://edutec.es/siite/

I segueixi les xarxes socials @_SiiTE_ amb l'etiqueta #SIITE2021.