LECTURA DE LA TESI: Smart Classrooms i l’adveniment de la Quarta Revolució Industrial: anàlisi dels factors clau per al disseny d'aules intel·ligents

El dia 18 de Febrer, Jordi Mogas Recalde realitzarà la lectura de la tesi "Smart Classrooms i l’adveniment de la Quarta Revolució Industrial: anàlisi dels factors clau per al disseny d'aules intel·ligents". Aquest treball ha estat dirigit pel professor Ramon Palau Martín de la Universitat Rovira i virgili. La tesi s'emmarca dintre del programa de doctorat en Tecnologia Educativa i el tribunal que l'avaluarà s'ha constituït amb els doctors Rob Koper (Open University of the Netherlands), Carme Grimalt (Universitat Rovira i Virgili) i Lourdes Guardia (Universitat Oberta de Catalunya).