VISITA D'INVESTIGACIÓ: M. ÁNGELES LLOPIS NEBOT

Del 13 al 24 de febrer de 2023, la María Ángeles Llopis Nebot ens acompanyarà en el marc de la beca Drac PDI per a conèixer i compartir els nostres projectes i línies d’investigació, així com per a intercanviar coneixements respecte a metodologia docent de les assignatures que s’imparteixen a la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona (URV) i a la Universitat Jaume I de Castelló (UJI).

M. Ángeles Llopis Nebot és pedagoga i psicòloga. Actualment treballa com ajudant doctora en l’àrea de Didàctica i Organització escolar en el Departament de Pedagogia, Ciències Socials, Llengua i Literatura, impartint l’assignatura de Tecnologies de la Informació i la Comunicació en Educació. És investigadora al Grup d’Ensenyança, Aprenentatge i Tecnologia (GREAT) i les seves línies de recerca són en l’àmbit de la tecnologia educativa, la competència digital i el disseny i avaluació d’eines i recursos digitals.

Donat que els grups de recerca ARGET (URV) i GREAT (UJI) col·laboren molt satisfactòriament, la M. Ángeles ens visita presencialment per intercanviar coneixements sobre la investigació i la docència i per iniciar futures línies de treball conjunt.

Els seus perfils acadèmics es poden consultar en els següents enllaços:

ORCID

ResearchGate