2n MULTIPLIER EVENT DEL PROJECTE ENVISION

El passat 10 de febrer de 2023, la Facultat d'Infermeria del Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili (URV) va acollir el Multiplier Event del Projecte Envision (European Network of Virtual Simulation Online) que s'emmarca en el programa Erasmus+. En aquest projecte també han col·laborat les universitats d'Eslovènia, Bèlgica, Finlàndia i el Canadà.

Durant la jornada, van participar més d'un centenar de persones: professionals de l'àmbit sociosanitari, docents d'educació superior, estudiants d'infermeria, entre altres.

Es va presentar la segona simulació virtual anomenada  "Caring off dutycentrada en un cas d'emergència pediàtrica. Aquesta ha estat creada i desenvolupada pel grup de recerca en Infermeria Avançada Caring i el grup de recerca ARGET (Applied Research Group in Education and Technology), tots dos de la URV.

També es va poder jugar a la primera simulació virtual (SV) "Hello, you must be Flo(atenció sanitària domiciliària), es va avaluar la usabilitat de la guia didàctica de la SV i es van recollir idees de millora i reflexions molt valuoses per al projecte.

Recull de notícies: