Mobile Word Congress 2023: mSchools

El dia 3 de març de 2023 vam assistir al Mobile Word Congress 2023 per escoltar tots els ponents de la jornada de mSchools: Changing Education Together.

Programa:

• 10:00 h: Benvinguda, Sr. Josep Gonzalez-Cambray i Sr. John Hoffman
  • 10:20 h: Conferència “Una mirada al futur de la docència”, Sr. Alex Beard
  • 11:00 h: Reptes de futur, Sr. Joan Cuevas
  • 11:15 h: Panell d’experiències, Sr. Andreu Bonet (Coordinador Digital), Sr. Jesus Pérez (Director), Sra. Sílvia Nicolàs (Docent), Sr. Xavier Torrell i Cantero (Director), Sra. Rita Morros Matas (CRP)
  • 12:00 h: L’aula a l’escenari, educació mediática, Sra. Montse Jiménez (docent), Sra. Elisabet Avellí (docent), Sra. Isabel Castelló (directora), Roc Serra (alumne), Lola Olivia (alumna), Escola Vedruna-Prats de la Carrera.
  • 12:15 h: Conferència “Intel·ligència artificial, on som?”, Dra. Karina Gibert
  • 12:40 h: Entrevista “Una visió global”, Sr. Valtencir Mendes
  • 13:00 h: Cloenda

Més tard, vam aprofitar per visitar els diferents stands d'empreses i conèixer les últimes novetats en la major fira tecnològica del món.