M. GISBERT I V. ESTEVE VISITEN LA FIRA EDTECH BETT 2023

El passat 29 de març de 2023 la Mercè Gisbert i la Vanessa Esteve del grup ARGET de la Universitat Rovira i Virgili van viatjar a Londres per assistir al BETT 2023. Van tenir l'oportunitat d'explorar les darreres tendències i desenvolupaments en tecnologia educativa, intercanviar experiències i idees i conèixer possibles col·laboradors i proveïdors.

Bett Show és un esdeveniment global en l'àmbit EdTech que promou el descobriment de la tecnologia i permet accedir al coneixement per potenciar l'aprenentatge al llarg de la vida. Reuneix a milers de docents, líders escolars, professionals de l'educació, empreses i noves empreses de tot el món per a presentar i desobrir solucions i tecnologies innovadores per a l'educació.

La fira se centra en diversos aspectes de la tecnologia educativa, com ara plataformes d'aprenentatge, contingut digital, aprenentatge mòbil, realitat virtual i augmentada, intel·ligència artificial, sistemes d'aprenentatge adaptatiu, infraestructura de TI i protecció de dades.