Logo l@te
Logo URV

EDUTEC 2018: EDUCATION WITH TECHNOLOGY: A SOCIAL COMMITMENT

From 24 to 26 October, a large part of the ARGET team has moved to Lleida to participate in the EDUTEC 2018 congress "Education with Technology: a social commitment" held at the University of Lleida (Campus Cappont).

The participation of the team in the activities of the congress is divided into:

Workshops:

  • Lázaro-Cantabrana, J.L. (2018). COMDID, una herramienta de autodiagnóstico de la competencia digital del profesorado. EDUTEC 2018.

Panels:

  • Cornellà Canals, P.; Gisbert-Cervera, M. y Forn Palacín, A. (2018). Vivenciar, Experimentar, Jugar, Crear… ¿Es posible otra forma de Aprender con las Tecnologías? EDUTEC 2018.

Communications:

  • Sánchez-Caballé, A.; Gisbert-Cervera, M. y Esteve-Mon, F. (2018). La competencia digital de los estudiantes universitarios de primer curso de grado. EDUTEC 2018. Edicions de la Universitat de Lleida / Asociación EDUTEC. DOI: 10.21001/edutec.2018
  • Lores Gómez, B. y Sánchez Thevenet, P. (2018). Diseño y validación piloto de un cuestionario sobre el uso, la formación y las actitudes y creencias de docentes de educación primaria de la provincia de Castellón (España). EDUTEC 2018. Edicions de la Universitat de Lleida / Asociación EDUTEC. DOI: 10.21001/edutec.2018
  • Damevska, L.; Frumuselu, A.; Molero-Aranda, T.; Sanromà-Giménez, M. & Usart Rodríguez, M. (2018). Is there an app for that? Validated design for a pilot questionnaire on reading strategies for the creation of stratapp. EDUTEC 2018. Edicions de la Universitat de Lleida / Asociación EDUTEC. DOI: 10.21001/edutec.2018
  • Sanromà-Giménez, M.; Molero-Aranda, T.; Lázaro-Cantabrana, J.L. y Gisbert-Cervera, M. (2018). Las tecnologías digitales como herramientas de apoyo para la intervención educativa del trastorno del espectro autista: revisión sistemática. EDUTEC 2018. Edicions de la Universitat de Lleida / Asociación EDUTEC. DOI: 10.21001/edutec.2018
  • Mogas Recalde, J. y Palau Martin, R. (2018). Espais intel·ligents d’aprenentatge: conceptualització d’elements clau per a una aula Smart. EDUTEC 2018. Edicions de la Universitat de Lleida / Asociación EDUTEC. DOI: 10.21001/edutec.2018
  • Cosi, A.; Lázaro-Cantabrana, J.L.; Voltas, N. y Sanromà-Giménez, M. (2018) El uso de tecnologías móviles en la autoevaluación formativa de los alumnos universitarios. EDUTEC 2018. Edicions de la Universitat de Lleida / Asociación EDUTEC. DOI: 10.21001/edutec.2018
  • Moya, S. y Camacho, M. (2018) Planning to implement change: strategic pillars to lead mobile learning. EDUTEC 2018. Edicions de la Universitat de Lleida / Asociación EDUTEC. DOI: 10.21001/edutec.2018
  • Martí, R.; Gisbert, M.; Larraz, V. (2018) Validación de un modelo de diseño de ecosistemas tecnológicos de aprendizaje y gestión educativa en el sistema educativo de Andorra. EDUTEC 2018. Edicions de la Universitat de Lleida / Asociación EDUTEC. DOI: 10.21001/edutec.2018
  • Peña, E.; Esteve, F. y Gisbert, M. (2018) Propuesta del modelo de interoperabilidad para ampliar las posibilidades de integración LMS con redes sociales a través de sistemas LRS. EDUTEC 2018. Edicions de la Universitat de Lleida / Asociación EDUTEC. DOI: 10.21001/edutec.2018