LECTURA TESIS: La inclusió educativa en la formació inicial del professorat en competència digital docent

Mònica Sanromà efectuará mañana, martes 21 de julio, la lectura de tesis "La inclusió educativa en la formació inicial del professorat en competència digital docent: Disseny i desenvolupament d’un instrument d’avaluació d’aplicacions mòbils per a la intervenció educativa amb persones autistes".

Han tutorizado y dirigido esta tesis, la catedrática Mercè Gisbert Cervera y el Dr. José Luis Lázaro Cantabrana de la Universidad Rovira i Virgili (URV). Por otra parte, formarán el tribunal la Dra. Fina Canals de la Universidad Rovira i Virgili (URV), la Dra. Margarida Romero de la Université Côte d'Azur (UCA) y la Dra. Xisca Negre de la Universidad de las Islas Baleares (UiB).