Lectura de la tesi: La incorporación de la competencia digital en estudiantes y docentes de Formación Inicial Docente en Uruguay

Avui, dia 28 de juny, Maria Julia Morales ha realitzat la lectura de la tesi "La incorporación de la competencia digital en estudiantes y docentes de Formación Inicial Docente en Uruguay". Aquest treball ha estat dirigit pels professors José Luis Lázaro, Mercè Gisbert, de la Universitat Rovira i virgili, i Ana Laura Rivoir, de la Universidad de la República d'Uruguai. La tesi s'emmarca dintre del programa de doctorat en Tecnologia Educativa i el tribunal que l'ha avaluat s'ha constituït amb els doctors Joaquín Gairín (Universitat Autonoma de Barcelona), Santiago Mengual (Universitat de València) i Vanessa Esteve (Universitat Rovira i Virgili).