Webinar - Desaprenent en la societat digital. Per què hem de ser competents digitals?

En el marc del projecte ObservaComdid (Ref. RTI2018-096815-B-I00) s'inicia el primer cicle de webinars de l'e-Observatori per al desenvolupament i la pràctica professional de la Competència Digital Docent que tenen per objecte compartir amb docents de diferents nivells educatius, una mirada a la competència digital docent i l'ús que es fa de la tecnologia en la pràctica diària a l'aula des de diferents perspectives com la inclusió, l'ètica, el gènere, la recerca i innovació o les àrees específiques.

Els webinars duraran entre 50-60 minuts i es necessita inscipción prèvia.

Desaprenent en la societat digital. Per què hem de ser competents digitals?

Aquest primer webinar introdueix la importància de ser competents digitals en la societat digital. Es parlarà sobre els aspectes clau per a promoure la competència digital docent des del procés d'aprenentatge en un context de canvi permanent. Aquest webinar està moderat per la professora Mercè Gisbert, responsable principal del projecte ObserevaComdid i del grup de recerca ARGET del Departament de Pedagogia de la Universitat Rovira i Virgili.

En aquest webinar, participaran:

• César Coll. Catedràtic de Psicologia Educativa (UB)
  • Núria Sabaté. Directora de l’Escola Marià Fortuny de Reus